Середа, 12.12.2018, 04:59
Вы вошли как Гість | Группа "Гості"Приветствую Вас Гість | RSS
Адміністратор

Хмельницька область,
Деражнянський район,
м. Деражня


тел. (03856) 2-25-92
E-mail: zagira13@gmail.com

Корисні посилання










Форма входа

Портфоліо-пам'ятка методиста

1.     Відображення управлінського та  науково-методичного супроводу викладання інформатики  райметодкабінетом (аналітичні матеріали  у РМК на паперових носіях або в електронному вигляді):

-    наявність програм для викладання інформатики;

-    наявність методичних листів щодо викладання інформатики для різних навчальних років;

-    наявність та використання банку діагностичних матеріалів, тестів, анкет щодо стану викладання інформатики, рівня знань, вмінь та практичних навиків учнів з інформатики; узагальнюючі результати моніторингових досліджень,  відповідність учнівських оцінок тематичним або семестровим;

-    наявність документації, коли і де слухалось питання управлінського та науково-методичного супроводу викладання інформатики;

-    стимулювання роботи вчителів інформатики райметодкабінетом;

-    охоплення вчителів тренінгами за різними програмами;

-    створення умов розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації, в тому числі з використанням дистанційних форм навчання;

-    вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим педагогічним працівникам, у тому числі в період підготовки їх до атестації;

-    вивчення, узагальнення та впровадження в педагогічну практику досвіду використання інноваційних технологій і сучасних форм організації навчально-виховного процесу;

-    формування  електронної бази даних щодо перспективного педагогічного досвіду та інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників, створення сучасних науково-методичних матеріалів, фондів навчальної, довідкової, методичної літератури.

2.     Кадрове забезпечення викладання інформатики (аналітичні матеріали  у РМК на паперових носіях або в електронному вигляді):

-       фах за дипломом, стаж роботи, категорія, в яких класах викладають, коли і де проходили курсову підготовку;

-       знання і реалізація вимог навчальної програми, інших нормативних документів та інструктивно-методичних рекомендацій з питань викладання інформатики;

-       володіння вчителями новими педагогічними технологіями;

-       робота вчителів з попередження відставання учнів, робота з обдарованими учнями, організація позакласної роботи з предмету;

-       участь вчителів у педагогічних виставках, професійних конкурсах;

-       навчальні плани, допрофільна і профільна підготовка з інформатики;

-       самоосвіта, результативність гурткової, факультативної та іншої позакласної та позашкільної роботи.

 

3.     Інформаційні ресурси (аналітичні матеріали  у РМК):

-         наявність підключення   до   мережі   Інтернет у методкабінеті, школах; швидкість та провайдери;

-         доступ до мережі Інтернет методистів РМК, учнів та педагогічних працівників у школах;

-         наявність сайтів РМК, шкіл. Висвітлення на сайтах інформації щодо інноваційної діяльності педагогічних колективів та окремих педагогічних працівників, а також проблем та перспектив розвитку освіти в районі;

-         наявність на сайті РМК сховища методичних розробок вчителів району (репозитарію);

-         наявність шкільних репозитаріїв;

-         наявність вчительських Інтернет-ресурсів для розміщення власних методичних розробок;

-         наявність ліцензійного програмного забезпечення у РМК, школах;

-         підписка на фахову літературу у РМК, школах.

  1. Питання щодо аналізу роботи навчального закладу
  1. Забезпечення належних умов для викладання інформатики у   загальноосвітніх навчальних закладах, встановлених Державними санітарними правилами і нормами влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН):
  • кількість кабінетів інформатики у навчальному закладі;
  • кількість учнівських робочих місць;
  • кількість учнів різних класів на один комп’ютер;
  • здійснення поділу на групи;
  • облаштування робочих місць вчителя та учнів;
  • наявність відповідної документації  щодо дотримання правил техніки безпеки та пожежної безпеки під час проведення навчальних занять;
  • наявність стендів постійної та змінної експозицій;
  • дотримання нормативних вимог щодо роботи учнів за комп’ютером під час уроку.
  1. Виконання вчителями інформатики рекомендацій щодо ведення класних журналів, наявність календарно-тематичного планування,  поурочних планів на паперових або електронних носіях.
  2. Використання вчителями навчальних програм, підручників, зошитів, які мають гриф Міністерства освіти і науки України.
  3. Рівень підготовки та проведення уроків інформатики, стан знань, умінь і практичних навичок учнів, об'єктивність оцінок.
  4. Робота шкільних методичних угрупувань щодо викладання інформатики у 5-6 класах.
  5. Розвиток педагогічної творчості вчителів (участь у конкурсах, виставках педагогічних ідей).
  6. Організація методичної роботи в школі (самоосвіта, робота з молодими учителями, участь у колективних формах методичної роботи).
  7. Вивчення, узагальнення і впровадження в практику роботи вчителів передового педагогічного досвіду з питань викладання інформатики.
  8. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі та діяльності навчального закладу.
  9. Діяльність адміністрації навчального закладу щодо  викладання інформатики: де і коли заслуховувались питання інформатизації освіти і науково-методичного супроводу викладання інформатики.
  10. Поповнення фонду бібліотеки школи навчальною і методичною літературою з предмету, передплата періодичних освітянських  видань.
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Соціальні мережі